Już dostępne:
Użytkownik gościnny: Od 7 lutego 2021 r. niektóre produkty do współpracy w chmurze zostaną zintegrowane z zespołem klienta na koncie Autodesk Account. Użytkownicy dodani za pośrednictwem tych produktów będą automatycznie wyświetlani na ich liście użytkowników jako użytkownicy gościnni. Administratorzy mogą zastosować znacznik użytkownika gościnnego do dowolnego użytkownika, filtrować użytkowników gościnnych z widoku listy oraz łatwo włączać i wyłączać znacznik użytkownika gościnnego.
Rozpoczęliśmy już pracę nad następującymi funkcjami:
Self-Service Team Management: Administratorzy, którzy muszą oddzielić subskrypcje i rozliczenia dla każdego oddziału swojej firmy, będą mogli wkrótce tworzyć dodatkowe zespoły w ramach swojego konta Autodesk (wcześniej wymagało to pomocy działu wsparcia Autodesk).
Grupy: Pracujemy nad tym, aby ułatwić klientom zarządzanie użytkownikami dzięki grupom. Grupy dadzą administratorom możliwość organizowania użytkowników według podobnych ról, takich jak architekci lub projektanci, którzy potrzebują tych samych zadań związanych z produktami.
Bądź na bieżąco z grupami i zespołami odwiedzając blog.
https://customersuccess.autodesk.com/articles/coming-soon-three-new-features-in-autodesk-account-to-help-you-organize-users-and-subscriptions
Nowości dla administratorów: Trzy nowe funkcje w Autodesk Account do organizowania użytkowników i subskrypcji
- Szczegóły