Terminowe odnawianie Maintenance Subscription jest teraz niezwykle ważne. Od 1 lutego 2016 r. nie będzie można odnawiać umów Maintenance Subscription po ich wygaśnięciu.
Ta zmiana nie wpływa na licencję wieczystą pozwalającą na użytkowanie oprogramowania Autodesk. Pamiętaj jednak, że terminowe odnowienie subskrypcji jest konieczne do realizacji korzyści z Maintenance Subscription, do których zaliczają się:
- nowe wersje oprogramowania,
- udoskonalenia produktów,
- dostęp do poprzednich wersji zakupionego oprogramowania,
- uprawnienia do użytku domowego,
- uprawnienia do użytkowania na całym świecie,
- pomoc techniczna,
- jednostki chmury zakupione na podstawie zawartej umowy,
- objęte umową usługi w chmurze, a także
- 25 GB przestrzeni dyskowej w chmurze.
Teraz możesz odnowić umowę już na 90 dni przed wygaśnięciem — warto się pospieszyć, żeby później nie zapomnieć o przedłużeniu Maintenance Subscription.
Odnów teraz lub sprawdź dane odnowienia (przejdź na stronę umowy w portalu Autodesk Account).