Wiadomości

 

Szanowni Państwo
zapraszamy na webinar pt „PDM - Niezbędny fundament dobrego projektowania" organizowany przez Autodesk.
Podczas tego webinarium przedstawiona zostanie dogłębna analiza zarządzania danymi produktu (PDM), a Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego Vault jest niezbędny dla dobrego projektowania, pomagając osiągnąć takie korzyści jak:
- zmniejszenie ilości błędów w produktach
- Szybszy przepływ procesów
- Redukcja ilości zagubionej dokumentacji
- skrócony czas reakcji

Webinarium odbędzie się w dniu 18 marca 2021 o godzinie 15:00 CET i potrwa przez 1 godzinę.

Zachęcamy do wykorzystania tego webinarium jako okazji do uzyskania nowych informacji i porozmawiania przez chat z ekspertami Autodesk.

 

Aby wziąć udział w prezentacji trzeba się zarejestrować pod tym linkiem.

 

Z dniem 6 kwietnia 2021 Autodesk zakończy możliwość komercyjnego zakupu produktu SketchBook Pro. Dotyczy to wersji dostępnej w kolekcji Media & Entertainment, Alias AutoStudio i indywidualnego
produktu w wersji subskrypcyjnej.

SketchBook Pro będzie nadal bezpłatnie dostępny w sklepach Apple App, Google Play i Microsoft jak również bezpośrednio na stronie www.sketchbook.com

Od teraz firma Autodesk dodała do swojej Kolekcji Product Design & Manufacturing Collection kolejną aplikację ReCap Pro - mobile ap.

ReCap Pro to oprogramowanie, które automatycznie generuje modele 3D wysokiej rozdzielczości z fotografii lub skanów laserowych.

Już dostępne:

    Użytkownik gościnny: Od 7 lutego 2021 r. niektóre produkty do współpracy w chmurze zostaną zintegrowane z zespołem klienta na koncie Autodesk Account. Użytkownicy dodani za pośrednictwem tych produktów będą automatycznie wyświetlani na ich liście użytkowników jako użytkownicy gościnni. Administratorzy mogą zastosować znacznik użytkownika gościnnego do dowolnego użytkownika, filtrować użytkowników gościnnych z widoku listy oraz łatwo włączać i wyłączać znacznik użytkownika gościnnego.

Rozpoczęliśmy już pracę nad następującymi funkcjami:

    Self-Service Team Management: Administratorzy, którzy muszą oddzielić subskrypcje i rozliczenia dla każdego oddziału swojej firmy, będą mogli wkrótce tworzyć dodatkowe zespoły w ramach swojego konta Autodesk (wcześniej wymagało to pomocy działu wsparcia Autodesk). 
    Grupy: Pracujemy nad tym, aby ułatwić klientom zarządzanie użytkownikami dzięki grupom. Grupy dadzą administratorom możliwość organizowania użytkowników według podobnych ról, takich jak architekci lub projektanci, którzy potrzebują tych samych zadań związanych z produktami.

Bądź na bieżąco z grupami i zespołami odwiedzając blog.

https://customersuccess.autodesk.com/articles/coming-soon-three-new-features-in-autodesk-account-to-help-you-organize-users-and-subscriptions

Począwszy od 19 lutego 2021 roku, raportowanie użytkowania dla wersji produktów z numerami seryjnymi zostanie wycofane z konta Autodesk. W większości przypadków są to wersje 2016 i starsze.

Po 19 lutego administratorzy, których użytkownicy mają dostęp do starszych wersji produktów, nie będą już widzieć danych użytkowania dla produktów opartych na numerach seryjnych ani nie będą mogli eksportować danych dla tych wersji produktów ze swojego konta. Aby uniknąć przestojów, administratorzy, których to dotyczy, powinni:

-    Aby nadal otrzymywać dane raportowe, ich użytkownicy powinni dokonać aktualizacji do nowszej wersji produktu zawartej w ich subskrypcji dla pojedynczego użytkownika (tj. 2017 lub nowszej).
 -   Jeśli nie dokonają aktualizacji, administratorzy powinni wyeksportować swoje dane użytkowe przed 19 lutego, kiedy to zostaną one usunięte z ich kont.

W ramach kontynuacji harmonogramu, który Autodesk ogłosił w listopadzie, firma wprowadza zmiany, które mają zapewnić klientom większą elastyczność w pomyślnym przejściu na użytkownika nazwanego. Jak ogłoszono podczas spotkania informacyjnego dotyczącego wyników finansowych Autodesk za IV kwartał, począwszy od 25 lutego 2021 r:

  • Wszyscy klienci posiadający odpowiednie produkty będą uprawnieni do skorzystania z oferty wymiany 2:1 dla wielu użytkowników przy pierwszym i wszystkich przyszłych odnowieniach, które nastąpią po 7 sierpnia 2020 r. 
  • Cena oferty wymiany dla wielu użytkowników wzrośnie* o 5% w dniu 7 maja 2021 r., zgodnie z wcześniej ogłoszonym harmonogramem zmian cen. 
  • Ostatnim dniem na skorzystanie z oferty wymiany dla wielu użytkowników będzie 6 sierpnia 2023 roku.

On March 17, Autodesk is changing the name of its product lifecycle management (PLM) offering, Fusion Lifecycle. The new name will be Fusion 360 Manage.

What is the purpose of this rebranding?
Autodesk is committed to developing a common platform with data management and PLM capabilities that extend across an even broader set of CAD products. Therefore, Autodesk is extending Fusion Lifecycle capabilities to the Fusion 360 platform through a new offering in development called Fusion 360 Manage Extension. Since both offerings are built on the same underlying technology, Autodesk is rebranding Fusion Lifecycle so they share a common brand. For further information, please read this FAQ.

Z dniem 19.02.2021 r. raportowanie użycia (,,Usage Report”) dla wersji produktów z numerem seryjnym zostanie wycofane z konta Autodesk. W większości przypadków dotyczy to wersji 2016 i niższych. Po 19.02. administratorzy zarządzający starszymi produktami opartymi na numerach seryjnych nie będą już widzieć danych o użytkowaniu produktów oraz nie będą mogli eksportować danych dla tych wersji ze swojego konta.

• Aby nadal otrzymywać dane raportowania użytkownicy oprogramowania powinni uaktualnić produkty do nowszej wersji zawartej w subskrypcji (tj. 2017 lub nowsza).
• Jeśli nie dokonają aktualizacji, administratorzy powinni wyeksportować swoje dane użytkowania przed ich usunięciem z konta, tj. 19.02. Administratorzy zobaczą baner w usłudze informujący o tej zmianie.