REGULAMIN UDZIAŁU W USŁUGACH SZKOLENIOWYCH

I.  Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin udziału w usługach szkoleniowych (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady udziału w szkoleniach organizowanych przez firmę BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński (zwany dalej „Organizatorem”).
  2. Zamawiający usługę potwierdza, że zapoznał się z opisem usługi znajdującym się na stronie internetowej Organizatora i jest on dla niego jasny i zrozumiały.
  3. Zamawiający usługę oraz Uczestnik usługi potwierdza, że zapoznał się niniejszym Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.

II. Zgłoszenie na szkolenie

  1. Zgłoszenie na usługę jest możliwe za pośrednictwem zapisu elektronicznego dostępnego przy wybranym wydarzeniu szkoleniowym lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego przesłanego drogą mailową na adres szkolenia@budikom.pl.
  2. Rekrutacja na dane wydarzenie prowadzona jest do momentu zapełnienia wszystkich wolnych miejsc w grupie. O kolejności zapisu decyduje data wpływu zgłoszenia do Organizatora.
  3. Zapis na usługę każdorazowo uznaje się za skuteczny w momencie otrzymania ze strony Organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. W przypadku braku wolnych miejsc, Zamawiający otrzyma tą informację zwrotnie od Organizatora wraz z propozycją wpisu na listę rezerwową.
  4. Organizator, po otrzymaniu i potwierdzeniu zapisu, wystawia i przekazuje na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, fakturę pro formę.
  5. Płatność za szkolenie wymagana jest z góry na 7 dni przed planowanym terminem realizacji szkolenia. W momencie braku płatności w wyznaczonym terminie, Organizator zastrzega sobie możliwość anulowania zapisu na usługę.
  6. W indywidualny przypadkach Organizator może ustalić z Zamawiającym odrębne warunki rozliczenia.
  7. Minimalna liczebność grupy szkoleń otwartych wynosi 3 osoby. W przypadku zrekrutowania niewystarczającej liczy osób, o realizacji szklenia każdorazowo decyzję podejmuje Organizator.
  8. Zamawiający nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora, przenieść prawa do korzystania ze szkolenia na osobę trzecią (tj. niezgłoszoną na szkolenie).

III. Zmiana terminu lub odwołanie usługi

  1. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia lub całkowite odwołanie danej usługi.
  2. Najpóźniej w terminie 5 dni przed planowaną datą realizacji szkolenia, Organizator poinformuje Zamawiającego drogą mailową lub telefonicznie o zmianie daty realizacji lub odwołaniu usługi. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec skróceniu.
  3. W przypadku zmiany terminu realizacji usługi Organizator poinformuje Zamawiającego o nowym terminie oraz zapyta czy Zamawiającego go akceptuje. W tym obszarze Zamawiający ma dobrowolność decyzji.
  4. Organizator zwraca w terminie 14 dni od dnia odwołania lub zmiany terminu szkolenia, otrzymaną od Zamawiającego kwotę na rachunek bankowy, z którego wpłynęła do Organizatora.
  5. W przypadku zmiany daty realizacji usługi, Zamawiający ma możliwość pozostawienia uiszczonej wpłaty na poczet usługi realizowanej w nowym terminie.

IV. Rezygnacja z udziału w usłudze

  1. Zamawiający ma możliwość rezygnacji z zapisu lub udziału w szkoleniu na każdym etapie jego trwania. Do poinformowania o tym fakcie Zamawiający jest zobowiązany również, gdy decyzja zapadła przed uiszczeniem opłaty za usługę.
  2. Rezygnacja musi zostać złożona w formie pisemnej na adres BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań lub elektronicznie na szkolenia@budikom.pl.
  3. Rezygnację uznaje się za skuteczną w przypadku potwierdzenia faktu jej otrzymania ze strony Organizatora.
  4. Datą złożenia rezygnacji jest data jej wpływu do Organizatora.
  5. W przypadku złożenia rezygnacji Organizator pobiera od Zamawiającego opłatę w wysokości:
    – przy rezygnacji 7-4 dni przed szkoleniem – 20% ceny szkolenia
    – przy rezygnacji 3-2 dni przed szkoleniem – 50% ceny szkolenia
    – przy rezygnacji dzień przed szkoleniem i w trakcie trwania szkolenia- 100% ceny szkolenia
  6. Zamawiający przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki rezygnacji.

V. Realizacja szkolenia

  1. Uczestnik zobowiązuje się do korzystania ze szkolenia zgodnie z obowiązującymi w Polsce zasadami współżycia społecznego, postanowieniami warunków realizacji szkolenia oraz przyjętymi zwyczajami, a w szczególności do nienaruszania praw autorskich oraz praw innych uczestników szkolenia.
  2. Szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej, zdalnej w czasie rzeczywistym lub formie mieszanej (połączenie grupy stacjonarnej z grupą zdalną).
  3. Szkolenia stacjonarne odbywają się co do zasady w siedzibie Organizatora, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań, chyba, że opis oferty wskazują inaczej.
  4. Szkolenia zdalne odbywają się na żywo za pośrednictwem komunikatora MS Teams lub podobnego komunikatora ustalonego indywidualnie w procesie organizacji szkolenia. Szczegółowe warunki udziału w szkoleniach zdalnych opisuje punkt VII niniejszego Regulaminu.
  5. Osoby biorące udział w usłudze na sprzęcie organizatora biorą za niego odpowiedzialność podczas trwania szkolenia.
  6. Zajęcia realizowane są zgodnie z programem merytorycznym określonym dla danego szkolenia, z uwzględnieniem poziomu grupy szkoleniowej.
  7. Każdorazowo Trener dobiera metody, tempo i przebieg szkolenia do specyfiki grupy oraz dokłada wszelkiej staranności, aby szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z zakresem i harmonogramem usługi.

VI. Prawa autorskie

  1. Uczestnik deklaruje zainstalowanie wyłącznie legalnych kopii programów komputerowych i używanie ich bez naruszania zasad udzielonych mu w Licencji Oprogramowania poszczególnych producentów.
  2. Wszelkie materiały i zasoby opublikowane podczas szkolenia stanowią wyłączną własność Organizatora i są chronione prawami autorskimi (prawami własności). Każda próba kopiowania na użytek innych lub  odtwarzanie udostępnionych treści bez zgody Organizatora jest zabronione. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych Szkoleniach/Kursach, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika do celów związanych z nauką własną.
  3. Uczestnik nie ma prawa do kopiowania i wykorzystywania ww. materiałów do własnych celów i celów komercyjnych a także udostępniania ich osobom trzecim bez pisemnej zgody Organizatora.
  4. Uczestnik szkolenia nie jest uprawniony do utrwalania, rejestrowania, dźwięku i/lub obrazu przebiegu szkolenia. W przypadku dokonania takiego utrwalenia Organizator może zażądać od Uczestnika skasowania nagrania lub jeżeli zostało już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet. W przypadku stwierdzenia zakazanych działań zostaną podjęte środki prawne związane z naruszeniem Praw Autorskich.
  5. W przypadku naruszenia przez Uczestnika dóbr osobistych Organizatora i/lub naruszenia warunków realizacji szkolenia Organizator podejmie stosowne kroki prawne.

VII. Warunki szczegółowe dotyczące usług realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym

  1. Szkolenie jest prowadzone przy pomocy komunikatora umożliwiających pracę zdalną przez sieć Internet, zapewniającą dwukierunkowy przekaz obrazu i dźwięku pomiędzy Trenerem i Uczestnikami.
  2. Szkolenie zdalne odbywa się w czasie rzeczywistym. Osoby biorące w nim udział mogą kontaktować się z Trenerem oraz między sobą.
  3. Zaleca się, by Uczestnik biorący udział w szkoleniu realizowanym w formie zdalnej, spełniał poniższe warunki techniczne, umożliwiające efektywny udział w usłudze:
  • zainstalowane odpowiednie oprogramowanie Autodesk;
  • komputer/laptop + dodatkowy monitor, sumarycznie 2 ekrany;
  • myszka i klawiatura;
  • Windows 10 lub 11;
  • sprzęt komputerowy z wydajnością pozwalającą na uruchomienie programu;
  • stabilne łącze internetowe (łącze mobilne/komórkowe niewskazane);
  • mikrofon (na usb, w zestawie słuchawkowym, wbudowany w laptopie) i wygodne słuchawki (najlepiej nauszne), głośniki niewskazane (ze względu na występujący pogłos, echo, sprzężenie zwrotne);
  • podłączenie kamery internetowej (opcjonalne, wg. preferencji kursanta);
  • dołączenia do spotkania minimum 15 minut przed rozpoczęciem kursu.
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Uczestnika. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przypadki, gdy Uczestnik nie weźmie udziału w szkoleniu na skutek problemów sprzętowych z komputerem Uczestnika.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za występujące po stronie Uczestnika problemy techniczne związane z brakiem dostępu do Internetu, opóźnieniami lub innymi przerwami w świadczeniu usług spowodowanymi przez czynniki od Organizatora niezależne.

VIII. Reklamacja

  1. Zamawiającemu i/lub Uczestnikowi przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej.
  2. Reklamację powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
  3. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań lub elektronicznie na szkolenia@budikom.pl.
  4. Datą złożenia Reklamacji jest data jej wpływu do Organizatora. Reklamacje otrzymane po terminie określonym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.
  5. Zgłoszenia reklamacji powinno zawierać termin, miejsca i rodzaju szkolenia, którego reklamacja dotyczy oraz szczegółowy opis problemu.
  6. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej wpływu. O jej wyniku niezwłocznie poinformuje zgłaszającego na podany przez niego adres e-mail.

IX. Informacja o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych przez Wykonawcę

  1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński a wykonującym obowiązki administratora Jacek Rogoziński.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): Jacek Rogoziński Tel  507 156 001.
  3. Osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych osobowych jest  Jacek Rogoziński
    a) dane kontaktowe: tel. 507 156 001
    b) adres e-mail: rodo@BUDiKOM.pl.
  1. Dane osobowe będą przetwarzanie na postawie art. 6 ust. 1 lit f RODO – prawnie uzasadniony interes Wykonawcy polegający na właściwej realizacji przedmiotu Umowy.
  2. Zakres przetwarzanych danych obejmuje:
    a) imię i nazwisko,
    b) służbowy adres e-mail,
    c) służbowy numer telefonu.
  1. Dane zostały przekazane w związku z rekrutacją lub udziałem osoby w szkoleniu organizowanym przez   Zamawiającego.
  2. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, a następnie przechowywane zgodnie z regulacjami wewnętrznymi tj. nie dłużej niż 10 lat po dacie zakończenia wykonania ostatniej umowy lub usługi.
  3. Dostęp do danych posiadają wyłącznie uprawnieni  pracownicy.
  4. Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO. Dane mogą być udostępnione osobom i podmiotom trzecim wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Dane będą przekazywane do państwa trzeciego i do organizacji międzynarodowej jaką jest Autodesk.
  5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, określone w art. 15-16 RODO, w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania oraz w art. 17-18 i 21 RODO, o ile będzie miał zastosowanie.
  6. Dane osobowe dane nie będą poddawane profilowaniu.
  7. Przypominamy, że Wykonawca nie wyraża NIKOMU zgody na rejestrowanie obrazu i dźwięku podczas prowadzenia Szkolenia. Rejestracja wizerunku i głosu osób (trener, uczestnicy szkolenia) bez uzyskania od nich odrębnej zgody, jest naruszeniem zasad RODO, i Wykonawca zawiadomi o tym fakcie właściwe organy RODO.
  8. Rejestracja wizerunku i głosu osób (trener, uczestnicy szkolenia) bez uzyskania odpowiednich zgód, jest również naruszeniem obowiązujących zasad prawnych KK Art.267, godnie z par. 3, tej samej karze (podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2) podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.
  9. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

BIURO

61 830 16 77
biuro@budikom.pl
Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00

Scroll to Top