
W Autodesk naszym zobowiązaniem jest zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego zarówno naszym klientom, jak i partnerom. Aby utrzymać ten standard i skoncentrować nasze wysiłki tam, gdzie mają one największy wpływ, przypominamy o naszej dotychczasowej polityce wsparcia.
Ze skutkiem natychmiastowym wsparcie techniczne Autodesk obejmie tylko bieżącą wersję i trzy poprzednie wersje (Current / Back 3) naszego oprogramowania. Zawsze była to standardowa polityka wsparcia Autodesk, a teraz wzmacniamy jej ścisłe przestrzeganie, aby lepiej służyć naszym użytkownikom.
W przypadku starszych wersji zalecamy korzystanie z forów społeczności Autodesk i zasobów samopomocy dostępnych na stronie pomocy technicznej Autodesk w celu uzyskania pomocy. Chociaż będziemy starać się zapewnić „najlepsze możliwe” wsparcie dla tych starszych wersji za pośrednictwem tych kanałów, nasze oficjalne wsparcie techniczne będzie koncentrować się na bieżącej i trzech poprzednich wersjach.
Dziękujemy za zrozumienie i dalsze partnerstwo, ponieważ dostosowujemy nasze usługi wsparcia, aby lepiej zaspokajać zmieniające się potrzeby naszych użytkowników.