Zaktualizowano: 20 października 2025 r., godz. 12:00 CEST
Zmiana statusu wszystkich aplikacji na Zakłócenia w produkcie

Otrzymujemy od Państwa sygnały o problemach z uruchomieniem niektórych produktów Autodesk.
Podczas próby uruchomienia pojawia się komunikat: błąd licencjonowania.
W takiej sytuacji zachęcamy w pierwszej kolejności do weryfikacji, czy wszystkie komponenty aplikacji Autodesk Access odpowiedzialne za weryfikację licencji są aktualne.

Będą to pozycje z szarym logiem Autodesk:
– Sign On component
– Licensing Service
Po aktualizacji proszę ponownie uruchomić komputer i zweryfikować prawidłowe uruchamianie aplikacji.
Zachęcamy również do śledzenia aktualnego stanu sprawności usług w Autodesk na stronie producenta.
Tu znajdziesz informacje o statusie, historii produktu, awariach, zdarzeniach i konserwacji produktów Autodesk:
https://health.autodesk.com
Usługa odpowiedzialna za weryfikację licencji dla wersji aplikacji desktopowych może zostać odfiltrowana z całej listy.
Gdy tylko jej status ulegnie zmianie niezwłocznie Państwa o tym poinformujemy.

