REGULAMIN UDZIAŁU W USŁUGACH SZKOLENIOWYCH
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin udziału w usługach szkoleniowych (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady udziału w szkoleniach organizowanych przez firmę BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński (zwany dalej „Organizatorem”).
- Zamawiający usługę potwierdza, że zapoznał się z opisem usługi znajdującym się na stronie internetowej Organizatora i jest on dla niego jasny i zrozumiały.
- Zamawiający usługę oraz Uczestnik usługi potwierdza, że zapoznał się niniejszym Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
II. Zgłoszenie na szkolenie
- Zgłoszenie na usługę jest możliwe za pośrednictwem zapisu elektronicznego dostępnego przy wybranym wydarzeniu szkoleniowym lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego przesłanego drogą mailową na adres szkolenia@budikom.pl.
- Rekrutacja na dane wydarzenie prowadzona jest do momentu zapełnienia wszystkich wolnych miejsc w grupie. O kolejności zapisu decyduje data wpływu zgłoszenia do Organizatora.
- Zapis na usługę każdorazowo uznaje się za skuteczny w momencie otrzymania ze strony Organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. W przypadku braku wolnych miejsc, Zamawiający otrzyma tą informację zwrotnie od Organizatora wraz z propozycją wpisu na listę rezerwową.
- Organizator, po otrzymaniu i potwierdzeniu zapisu, wystawia i przekazuje na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, fakturę pro formę.
- Płatność za szkolenie wymagana jest z góry na 7 dni przed planowanym terminem realizacji szkolenia. W momencie braku płatności w wyznaczonym terminie, Organizator zastrzega sobie możliwość anulowania zapisu na usługę.
- W indywidualny przypadkach Organizator może ustalić z Zamawiającym odrębne warunki rozliczenia.
- Minimalna liczebność grupy szkoleń otwartych wynosi 3 osoby. W przypadku zrekrutowania niewystarczającej liczy osób, o realizacji szklenia każdorazowo decyzję podejmuje Organizator.
- Zamawiający nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora, przenieść prawa do korzystania ze szkolenia na osobę trzecią (tj. niezgłoszoną na szkolenie).
III. Zmiana terminu lub odwołanie usługi
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia lub całkowite odwołanie danej usługi.
- Najpóźniej w terminie 5 dni przed planowaną datą realizacji szkolenia, Organizator poinformuje Zamawiającego drogą mailową lub telefonicznie o zmianie daty realizacji lub odwołaniu usługi. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec skróceniu.
- W przypadku zmiany terminu realizacji usługi Organizator poinformuje Zamawiającego o nowym terminie oraz zapyta czy Zamawiającego go akceptuje. W tym obszarze Zamawiający ma dobrowolność decyzji.
- Organizator zwraca w terminie 14 dni od dnia odwołania lub zmiany terminu szkolenia, otrzymaną od Zamawiającego kwotę na rachunek bankowy, z którego wpłynęła do Organizatora.
- W przypadku zmiany daty realizacji usługi, Zamawiający ma możliwość pozostawienia uiszczonej wpłaty na poczet usługi realizowanej w nowym terminie.
IV. Rezygnacja z udziału w usłudze
- Zamawiający ma możliwość rezygnacji z zapisu lub udziału w szkoleniu na każdym etapie jego trwania. Do poinformowania o tym fakcie Zamawiający jest zobowiązany również, gdy decyzja zapadła przed uiszczeniem opłaty za usługę.
- Rezygnacja musi zostać złożona w formie pisemnej na adres BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań lub elektronicznie na szkolenia@budikom.pl.
- Rezygnację uznaje się za skuteczną w przypadku potwierdzenia faktu jej otrzymania ze strony Organizatora.
- Datą złożenia rezygnacji jest data jej wpływu do Organizatora.
- W przypadku złożenia rezygnacji Organizator pobiera od Zamawiającego opłatę w wysokości:
– przy rezygnacji 7-4 dni przed szkoleniem – 20% ceny szkolenia
– przy rezygnacji 3-2 dni przed szkoleniem – 50% ceny szkolenia
– przy rezygnacji dzień przed szkoleniem i w trakcie trwania szkolenia- 100% ceny szkolenia - Zamawiający przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki rezygnacji.
V. Realizacja szkolenia
- Uczestnik zobowiązuje się do korzystania ze szkolenia zgodnie z obowiązującymi w Polsce zasadami współżycia społecznego, postanowieniami warunków realizacji szkolenia oraz przyjętymi zwyczajami, a w szczególności do nienaruszania praw autorskich oraz praw innych uczestników szkolenia.
- Szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej, zdalnej w czasie rzeczywistym lub formie mieszanej (połączenie grupy stacjonarnej z grupą zdalną).
- Szkolenia stacjonarne odbywają się co do zasady w siedzibie Organizatora, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań, chyba, że opis oferty wskazują inaczej.
- Szkolenia zdalne odbywają się na żywo za pośrednictwem komunikatora MS Teams lub podobnego komunikatora ustalonego indywidualnie w procesie organizacji szkolenia. Szczegółowe warunki udziału w szkoleniach zdalnych opisuje punkt VII niniejszego Regulaminu.
- Osoby biorące udział w usłudze na sprzęcie organizatora biorą za niego odpowiedzialność podczas trwania szkolenia.
- Zajęcia realizowane są zgodnie z programem merytorycznym określonym dla danego szkolenia, z uwzględnieniem poziomu grupy szkoleniowej.
- Każdorazowo Trener dobiera metody, tempo i przebieg szkolenia do specyfiki grupy oraz dokłada wszelkiej staranności, aby szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z zakresem i harmonogramem usługi.
VI. Prawa autorskie
- Uczestnik deklaruje zainstalowanie wyłącznie legalnych kopii programów komputerowych i używanie ich bez naruszania zasad udzielonych mu w Licencji Oprogramowania poszczególnych producentów.
- Wszelkie materiały i zasoby opublikowane podczas szkolenia stanowią wyłączną własność Organizatora i są chronione prawami autorskimi (prawami własności). Każda próba kopiowania na użytek innych lub odtwarzanie udostępnionych treści bez zgody Organizatora jest zabronione. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych Szkoleniach/Kursach, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika do celów związanych z nauką własną.
- Uczestnik nie ma prawa do kopiowania i wykorzystywania ww. materiałów do własnych celów i celów komercyjnych a także udostępniania ich osobom trzecim bez pisemnej zgody Organizatora.
- Uczestnik szkolenia nie jest uprawniony do utrwalania, rejestrowania, dźwięku i/lub obrazu przebiegu szkolenia. W przypadku dokonania takiego utrwalenia Organizator może zażądać od Uczestnika skasowania nagrania lub jeżeli zostało już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet. W przypadku stwierdzenia zakazanych działań zostaną podjęte środki prawne związane z naruszeniem Praw Autorskich.
- W przypadku naruszenia przez Uczestnika dóbr osobistych Organizatora i/lub naruszenia warunków realizacji szkolenia Organizator podejmie stosowne kroki prawne.
VII. Warunki szczegółowe dotyczące usług realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym
- Szkolenie jest prowadzone przy pomocy komunikatora umożliwiających pracę zdalną przez sieć Internet, zapewniającą dwukierunkowy przekaz obrazu i dźwięku pomiędzy Trenerem i Uczestnikami.
- Szkolenie zdalne odbywa się w czasie rzeczywistym. Osoby biorące w nim udział mogą kontaktować się z Trenerem oraz między sobą.
- Zaleca się, by Uczestnik biorący udział w szkoleniu realizowanym w formie zdalnej, spełniał poniższe warunki techniczne, umożliwiające efektywny udział w usłudze:
- zainstalowane odpowiednie oprogramowanie Autodesk;
- komputer/laptop + dodatkowy monitor, sumarycznie 2 ekrany;
- myszka i klawiatura;
- Windows 10 lub 11;
- sprzęt komputerowy z wydajnością pozwalającą na uruchomienie programu;
- stabilne łącze internetowe (łącze mobilne/komórkowe niewskazane);
- mikrofon (na usb, w zestawie słuchawkowym, wbudowany w laptopie) i wygodne słuchawki (najlepiej nauszne), głośniki niewskazane (ze względu na występujący pogłos, echo, sprzężenie zwrotne);
- podłączenie kamery internetowej (opcjonalne, wg. preferencji kursanta);
- dołączenia do spotkania minimum 15 minut przed rozpoczęciem kursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Uczestnika. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przypadki, gdy Uczestnik nie weźmie udziału w szkoleniu na skutek problemów sprzętowych z komputerem Uczestnika.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za występujące po stronie Uczestnika problemy techniczne związane z brakiem dostępu do Internetu, opóźnieniami lub innymi przerwami w świadczeniu usług spowodowanymi przez czynniki od Organizatora niezależne.
VIII. Reklamacja
- Zamawiającemu i/lub Uczestnikowi przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej.
- Reklamację powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński, ul. Czechosłowacka 16, 61-461 Poznań lub elektronicznie na szkolenia@budikom.pl.
- Datą złożenia Reklamacji jest data jej wpływu do Organizatora. Reklamacje otrzymane po terminie określonym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.
- Zgłoszenia reklamacji powinno zawierać termin, miejsca i rodzaju szkolenia, którego reklamacja dotyczy oraz szczegółowy opis problemu.
- Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej wpływu. O jej wyniku niezwłocznie poinformuje zgłaszającego na podany przez niego adres e-mail.
IX. Informacja o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych przez Wykonawcę
- Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński a wykonującym obowiązki administratora Jacek Rogoziński.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): Jacek Rogoziński Tel 507 156 001.
- Osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych osobowych jest Jacek Rogoziński
a) dane kontaktowe: tel. 507 156 001
b) adres e-mail: rodo@BUDiKOM.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzanie na postawie art. 6 ust. 1 lit f RODO – prawnie uzasadniony interes Wykonawcy polegający na właściwej realizacji przedmiotu Umowy.
- Zakres przetwarzanych danych obejmuje:
a) imię i nazwisko,
b) służbowy adres e-mail,
c) służbowy numer telefonu.
- Dane zostały przekazane w związku z rekrutacją lub udziałem osoby w szkoleniu organizowanym przez Zamawiającego.
- Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, a następnie przechowywane zgodnie z regulacjami wewnętrznymi tj. nie dłużej niż 10 lat po dacie zakończenia wykonania ostatniej umowy lub usługi.
- Dostęp do danych posiadają wyłącznie uprawnieni pracownicy.
- Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO. Dane mogą być udostępnione osobom i podmiotom trzecim wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Dane będą przekazywane do państwa trzeciego i do organizacji międzynarodowej jaką jest Autodesk.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, określone w art. 15-16 RODO, w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania oraz w art. 17-18 i 21 RODO, o ile będzie miał zastosowanie.
- Dane osobowe dane nie będą poddawane profilowaniu.
- Przypominamy, że Wykonawca nie wyraża NIKOMU zgody na rejestrowanie obrazu i dźwięku podczas prowadzenia Szkolenia. Rejestracja wizerunku i głosu osób (trener, uczestnicy szkolenia) bez uzyskania od nich odrębnej zgody, jest naruszeniem zasad RODO, i Wykonawca zawiadomi o tym fakcie właściwe organy RODO.
- Rejestracja wizerunku i głosu osób (trener, uczestnicy szkolenia) bez uzyskania odpowiednich zgód, jest również naruszeniem obowiązujących zasad prawnych KK Art.267, godnie z par. 3, tej samej karze (podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2) podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.
- Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
61 830 16 77
biuro@budikom.pl
Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00