Wiadomości

Firma Autodesk wspierała dwie darmowe wtyczki dla programów Inventor i SolidWorks o nazwach odpowiednio Inventor CAM Express i HSMXpress. Wtyczki te nie będą już rozwijane w przyszłych wydaniach. Pomoże to zespołowi Inventor skrócić cykle rozwoju każdego wydania w celu utrzymania i testowania produktu, w tym kompatybilności wstecznej.

 

Klienci, którzy już pobrali te wtyczki, będą mieli do nich dostęp na swoim koncie Autodesk.         Będą one działać tylko z ich obecną wersją oprogramowania CAD lub starszą. Nie będzie kompatybilnej wersji dla Inventor 2022 lub SOLIDWORKS 2022.

 

Klienci, którzy chcą pozostać na bieżąco, powinni rozważyć następujące ścieżki:

 

  • HSMXpress (Hobbyist) > Fusion 360 Personal
  • HSMXpress (Commercial) > Fusion 360 includes HSMWorks
  • Inventor CAM Express > Product Design & Manufacturing Collection includes Inventor Professional, Inventor CAM, and Fusion 360

W zeszłym roku Autodesk wprowadził specjalne ceny odnowienia (5% oszczędności), aby nagrodzić lojalność długoletnich klientów i zachęcić ich do odnawiania subskrypcji. Podczas gdy ceny odnowienia pozostaną takie same, niedawna 5% podwyżka dla większości nowych subskrypcji oznacza, że klienci, którzy odnowią subskrypcję zapłacą teraz 10% mniej niż ci, którzy kupią nową subskrypcję.

Kupowanie odnowień subskrypcji, oprócz poprawy doświadczenia klienta, pomoże zaoszczędzić Twój czas, abyś mógł skupić się na nowych możliwościach rozwoju i rozszerzaniu działalności, którą już prowadzisz.


Po przejęciu CAMplete Solutions Inc. w dniu 30 września 2020 r., produkty CAMplete będą dostępne do sprzedaży jako subskrypcje dla określonych użytkowników poprzez sprzedaż Autodesk i kwalifikujących się partnerów Autodesk od 7 maja 2021 r. Certyfikacja do sprzedaży CAMplete będzie dostępna wkrótce poprzez Autodesk Learning Central (ALC).

Produkty CAMplete zapewniają producentom możliwości post-processingu, symulacji i weryfikacji ścieżek narzędzia, aby zapewnić bezpieczną i wydajną pracę maszyn CNC. Eliminuje to awarię komunikacji między oprogramowaniem CAM a obrabiarkami CNC, aby uniknąć kosztownych błędów, nieoczekiwanych przestojów i powolnych przebiegów pierwszego artykułu.

24 lutego firma Autodesk ogłosiła, że została podpisana umowa przejęcia firmy Innovyze z siedzibą w Portland w stanie Oregon, światowego lidera w dziedzinie oprogramowania infrastruktury wodnej. Kompleksowe rozwiązania Innovyze umożliwiają bardziej ekonomiczne i zrównoważone projektowanie sieci dystrybucji wody, systemów zbierania wody, oczyszczalni wody i ścieków oraz systemów ochrony przeciwpowodziowej. To przejęcie nie tylko uczyni Autodesk liderem w projektowaniu, budowie i eksploatacji infrastruktury wodnej, ale także pomoże przemysłowi i całemu światu przejść na bardziej zrównoważone i odpowiedzialne zarządzanie wodą. Obecnie ponad dwa miliardy ludzi nie ma dostępu do bezpiecznej wody pitnej w domu, a do 2025 roku ponad dwie trzecie światowej populacji będzie mieszkać na obszarach dotkniętych niedoborem wody. Łącząc portfolio Innovyze z mocą rozwiązań projektowych i analitycznych Autodesk, w tym Autodesk Civil 3D, Autodesk InfraWorks i Autodesk Construction Cloud, inżynierowie budowlani, przedsiębiorstwa wodociągowe i eksperci od wody będą mogli lepiej reagować na te problemy i ulepszać planowanie.

 

Szanowni Państwo
zapraszamy na webinar pt „PDM - Niezbędny fundament dobrego projektowania" organizowany przez Autodesk.
Podczas tego webinarium przedstawiona zostanie dogłębna analiza zarządzania danymi produktu (PDM), a Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego Vault jest niezbędny dla dobrego projektowania, pomagając osiągnąć takie korzyści jak:
- zmniejszenie ilości błędów w produktach
- Szybszy przepływ procesów
- Redukcja ilości zagubionej dokumentacji
- skrócony czas reakcji

Webinarium odbędzie się w dniu 18 marca 2021 o godzinie 15:00 CET i potrwa przez 1 godzinę.

Zachęcamy do wykorzystania tego webinarium jako okazji do uzyskania nowych informacji i porozmawiania przez chat z ekspertami Autodesk.

 

Aby wziąć udział w prezentacji trzeba się zarejestrować pod tym linkiem.

 

Z dniem 6 kwietnia 2021 Autodesk zakończy możliwość komercyjnego zakupu produktu SketchBook Pro. Dotyczy to wersji dostępnej w kolekcji Media & Entertainment, Alias AutoStudio i indywidualnego
produktu w wersji subskrypcyjnej.

SketchBook Pro będzie nadal bezpłatnie dostępny w sklepach Apple App, Google Play i Microsoft jak również bezpośrednio na stronie www.sketchbook.com

Od teraz firma Autodesk dodała do swojej Kolekcji Product Design & Manufacturing Collection kolejną aplikację ReCap Pro - mobile ap.

ReCap Pro to oprogramowanie, które automatycznie generuje modele 3D wysokiej rozdzielczości z fotografii lub skanów laserowych.

Już dostępne:

    Użytkownik gościnny: Od 7 lutego 2021 r. niektóre produkty do współpracy w chmurze zostaną zintegrowane z zespołem klienta na koncie Autodesk Account. Użytkownicy dodani za pośrednictwem tych produktów będą automatycznie wyświetlani na ich liście użytkowników jako użytkownicy gościnni. Administratorzy mogą zastosować znacznik użytkownika gościnnego do dowolnego użytkownika, filtrować użytkowników gościnnych z widoku listy oraz łatwo włączać i wyłączać znacznik użytkownika gościnnego.

Rozpoczęliśmy już pracę nad następującymi funkcjami:

    Self-Service Team Management: Administratorzy, którzy muszą oddzielić subskrypcje i rozliczenia dla każdego oddziału swojej firmy, będą mogli wkrótce tworzyć dodatkowe zespoły w ramach swojego konta Autodesk (wcześniej wymagało to pomocy działu wsparcia Autodesk). 
    Grupy: Pracujemy nad tym, aby ułatwić klientom zarządzanie użytkownikami dzięki grupom. Grupy dadzą administratorom możliwość organizowania użytkowników według podobnych ról, takich jak architekci lub projektanci, którzy potrzebują tych samych zadań związanych z produktami.

Bądź na bieżąco z grupami i zespołami odwiedzając blog.

https://customersuccess.autodesk.com/articles/coming-soon-three-new-features-in-autodesk-account-to-help-you-organize-users-and-subscriptions