Wiadomości

Jak wcześniej informowaliśmy, 25 marca Autodesk aby nagrodzić lojalność klientów i zachęcić ich do przedłużania kontraktów wprowadził specjalne ceny dla odnowień.
Ceny większości nowych subskrypcji wzrosły o 5%, jednak ceny odnowień pozostają bez zmian.

W celu zapoznania się z pełną ofertą zapraszamy do kontaktu z działem handlowym.

Dział Handlowy                        534 343 300                    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Od dnia dzisiejszego dostępne są najnowsze wersje produktów Autodesk 2021:

  • 3ds Max 2021
  • 3ds Max with Softimage 2021
  • Alias AutoStudio 2021
  • Alias Concept 2021
  • Alias Design 2021
  • Alias Surface 2021
  • AutoCAD 2021
  • AutoCAD Architecture 2021
  • AutoCAD Electrical 2021
  • AutoCAD LT 2021
  • AutoCAD Map 3D 2021
  • AutoCAD Mechanical 2021
  • AutoCAD MEP 2021
  • AutoCAD Plant 3D 2021
  • AutoCAD Raster Design 2021
  • ReCap Pro 2021
  • SketchBook Pro 2021
  • VRED Design 2021
  • VRED Presenter 2021
  • VRED Professional 2021
  • VRED Render Node 2021


    Zapraszamy do testowania dostępnych wersji programów oraz ich aktualizacji.

Od kilku ostatnich miesięcy firma Autodesk pracowała nad rozwiązaniem, które usprawni przepływ informacji projektowych pomiędzy wszystkimi interesariuszami projektu, niezależnie od dostępu do platformy BIM 360. Efektem tych prac jest wprowadzenie funkcji udostępniania danych projektowych poprzez wiadomość email, lub specjalny, wygenerowany link.

Więcej szczegółów w załączonym dokumencie- zapraszamy do lektury.

As Autodesk keeps a close eye on the impact the coronavirus (COVID-19) is having on our industry, we’re continuing to explore the best ways we can support our customers, flex to meet their changing needs, and minimize disruptions to their business during this challenging time. 

One of the biggest challenges we’ve been hearing about from customers – and we’re facing this challenge at Autodesk ourselves – involves adapting to work in an environment that has become the new normal: more teams and more people working remotely or from home, creating an increased need to collaborate and stay connected.

To better support customers facing this new reality, Autodesk is announcing a special Extended Access Program for several of our flagship cloud collaboration products. Let me be clear: we’re not introducing this program as a way to convert customers into paid users. Our goal, instead, is to get a program up and running as quickly as possible to provide customers increased flexibility in what’s become a challenging work environment. Here’s how the program will work:

  • Beginning in the next several days, customers can get free access to select Autodesk products and services.
  • Products and services will include BIM 360 Docs, BIM 360 Design, Fusion 360, Fusion Team, AutoCAD Web and Mobile, and Shotgun – all for commercial use.
  • Customers can take advantage of this program by visiting Autodesk.com and following the steps they’d normally take to sign up for an Autodesk product trial on our website. We know this will be an imperfect experience in some ways but, as stated earlier, our goal is to allow customers access to this program as quickly as possible. Leveraging our existing product trial experience on Autodesk.com is the most effective way to do this.
  • Customers can take advantage of the Extended Access Program until May 31. However, we will continue to evaluate a potential expansion of this program as the needs of our customers warrant.

As more details on the Extended Access Program become available, here are a few resources to consider:

  • Visit the COVID-19 Autodesk Resource Center.  It’s the best place to stay up to date on the resources and information our team is providing customers on how to get the most out of Autodesk software, as well as ‘how to’ info on setting up a productive remote work environment.  We expect to share more details in the resource center on the Extended Access Program in the coming days.
  • Attend Autodesk Answer Day on Tuesday, March 24th. We’ll have experts on hand to answer your questions about our products and the Extended Access Program – and you can learn more about other ways we’re addressing the increased need to stay productive, while working remotely.

It’s our hope that the Extended Access Program helps our customers better adapt to the challenges they’re facing in light of COVID-19 – allowing their employees to remain productive and connected. And while ‘business as usual’ might seem like an impossibility for now, the team at Autodesk remains committed to supporting you and your business as you adjust in these challenging times.

Stay well

Andrew

Drogi Kliencie,

W związku z tym, że zdajemy sobie sprawę, iż wielu Twoich pracowników będzie w najbliższych tygodniach pracować zdalnie przesyłam kilka przydatnych informacji.

Poniżej znajdują się dobre praktyki i sugestie jak efektywnie korzystać z produktów Autodesk w trybie pracy zdalnej. Dotyczą one licencji „standalone” (zawartych w subskrypcjach z dostępem dla jednego użytkownika), oraz licencji sieciowych (zawartych w subskrypcjach z dostępem dla wielu użytkowników; także Token Flex).

 

  1. Licencje typu „Standalone”

- W ramach subskrypcji dla jednego użytkownika 

 Można zainstalować oprogramowanie na maksymalnie 3 urządzeniach, ale tylko jedna kopia produktu może być aktywna w danym momencie. Po uruchomieniu produktu należy zalogować się przy użyciu Autodesk ID. Jeśli firma korzysta z serwera proxy, należy je ominąć. Więcej informacji można znaleźć w tym artykule.

 

- W „Maintenance Plan”

 Należy użyć numeru seryjnego, aby aktywować oprogramowanie na komputerze domowym. W danym momencie może być aktywna tylko jedna instancja oprogramowania.

 

  1. Licencja sieciowa

 W celu aktywacji oprogramowania w domu, w przypadku subskrypcji z dostępem dla wielu użytkowników lub „Maintenance Plan” z licencją sieciową, należy poprosić o licencję wsparcie techniczne Autodesk, lub „pożyczyć” ją od serwera.

 

Więcej informacji na temat „pożyczania licencji” („borrow a license”), proszę kliknąć tutaj.

Więcej informacji na temat uzyskiwania licencji domowych, proszę kliknąć tutaj

Lista kwalifikujących się produktów Autodesk do użytku domowego, proszę kliknąć tutaj.

Więcej informacji, proszę kliknąć tutaj

 

W sytuacji gdy praca zdalna staje się najlepszą alternatywą firma WORTMANN, producent marki TERRA, przygotowała dla Państwa atrakcyjną ofertę na laptopy biurowe, monitory 23", bezprzewodowy zestaw klawiatura + mysz oraz pakiet Office Home and Business 2019.

1. Laptop TERRA Mobile 1515 w cenie 1999 PLN NETTO:
- 15 cali FHD
- i3-7020U
- 4GB RAM
- SSD 240GB
- Windows 10 PRO

2. Monitor TERRA LCD/LED 2311W w cenie 340 PLN NETTO:
- 23 cale IPS
- rozdzielczość FHD (1920x1080)
- HDMI + VGA
- wbudowane głośniki
- kabel HDMI w zestawie

3. Klawiatura i mysz bezprzewodowa Cherry Desktop DW 3000 w cenie 100 PLN NETTO

4. Pakiet Office Home and Business 2019 w cenie 890 PLN NETTO

W celu poznania szczegółów oferty zapraszamy do kontaktu z działem handlowym:

Dział Handlowy                    534 343 300                           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z dniem dzisiejszym rusza promocja na topowe produkty firmy 3Dconnexion!

Produkty objęte promocją:
- profesjonalna mysz CadMouse
- zaawansowany zestaw SpaceMouse Enterprise Kit

Oferta jest aktualna od dnia dzisiejszego do wyczerpania zapasów.

W celu poznania warunków promocji zapraszamy do kontaktu z działem handlowym .

Dział Handlowy                    534 343 300                           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z filmem instruktażowym prezentującym sposoby zarządzania użytkownikami i przypisywania im produktów na kocie Autodesk.

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/user-management/assign-users-to-products?wvideo=727sp3a27q#video

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z działem serwisowym:

tel. 61 830 16 77